Alusta digiturunduse juhi teekonda!
Läbitavad teemad
Nüüdisaegsete tehnoloogiliste võimaluste rakendamisest turunduses ja müügis
Protsessid ja protsessipõhine juhtimine
One-Pager marketing plaani koostamine (A3 ja teised võimalused)
Pragmatic Persona kasutamine (Kliendi segmendid)
Customer Journey kaardistamine (Vajadused ja võimekuse arendus)
MVP kaardistus (Impact Mapping, Story Mapping, Business Model Canvas)
Kampaaniate haldus edasijõudnutele
Funneli arendus ja andmetega täitmine (Dashboardid)
Tõhus CRMi kasutamine ja automatiseerimine klientide haldamiseks
Organisatsiooni (teadmiste ja partnerite) ülesehitamise põhimõtted
Koolitusprogramm sisaldab algtaseme koolitust kas e-õppena, Zoomi- või klassikoolituse formaadis
Enne Digiturunduse juhtimise aluste konsultatsioone osaled sissejuhataval turunduskoolitusel ning teed tutvust internetiturundusega praktiliste ülesannete käigus – kodulehe loomine, Google Ads, Facebook, Copywriting (reklaam- ja sisutekstide loomine), Google Analytics, YouTube, SEO, e-maili turundus ja palju muud.
Vaata formaatide kohta lisaksMiks valida?
Praktiline
Koolituse käigus loob osaleja lihtsa kodulehe, käivitab kampaaniad Google Adsis, Facebookis ja Instagramis ning mõõdab tulemusi Google Analyticsis
Õppetöö toimub 100% kaugtöö vahendeid kasutades
Koolitusel võib osaleda ükskõik, millisest maailma punktist
Ligipääs privaatsele Facebooki grupile ja foorumile
Kõik koolituse läbinud saavad juurdepääsu privaatsele Facebooki grupile, kust saab edaspidi kasulikku infot ning abi internetiturunduse teemadel
Maailmatasemel tugi
Aitame Sind igal sammul - vastame kõikidele koolituse läbimise käigus tekkivatele küsimustele ning vajadusel hoiame Sinu kätt
Eluaegne ligipääs e-õppematerjalidele
Väike grupp
Miks valida turunduskoolitus koos edasijõudnute konsultatsioonidega?
Vaata tutvustavat videot meie edasijõudnute programmi sisu ülevaatest.
Koolituse info
Sinu koolitaja
Marko Ruut
Marko on olnud turunduse valdkonnas tegev alates 1999. aastast. Sellesse aega mahub töö mitmes agentuuris ja kogemus ettevõtete turundusjuhtimisest. Viimased üheksa aastat on ta pühendanud peamiselt internetiturundusele ja -reklaamile. Kogemuste pagasisse kuulub digiturundus nii B2B kui B2C vallas. Terviklikku pilti on aidanud maalida võimalus digiturundada tooteid ja teenuseid väga erinevatel turgudel nagu Euroopa, Aasia ja Ameerika, millest kõige eksootilisemad on olnud näiteks Bali, Kolumbia ja Tsiili.
Internetiturunduse koolitusi on Marko teinud alates 2018. aastast. Tänaseks on ainuüksi Tervikliku Internetiturunduse koolitust läbinud üle tuhande inimese. Ühe olulisima aspektina toob ta välja oma igapäevase digiturunduse kogemuse, mille najal saab ta koolitusel osalejatele anda edasi parimad praktikad ning rääkida ka omal nahal kogetud riskidest ja vigadest.
Koolituste tegemisel on tema jaoks kõige suuremaks motivaatoriks osalejate rahulolu. Eriti suurepärane on kuulda koolituse lõpetanutelt hilisemat tagasisidet, kuidas saadud teadmised ja praktilised oskused on aidanud kedagi edasi karjääris või leida neil juurde uusi kliente oma ettevõttele.
Marko on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli turunduse ja rahvusvahelise majanduse eriala. Turundus ja internetiturundus, kui väga kiirelt arenev valdkond nõuab pidevat juurdeõppimist ja avastamist, seega enesetäiendamine on talle igapäevane tegevus.

Teised turunduskoolitused

Pakume koolitust ka iseseisva e-õppe formaadis, kus läbite materjali videoloengute ning iseseisvate tööde näol

Klassikoolituse formaadi puhul toimub õppetöö väikestes gruppides meie koolituskeskuses Tallinnas

Klassikoolituse formaadi puhul toimub õppetöö väikestes gruppides meie koolituskeskuses Tallinnas