TERETULEMAST DIGITURUNDUSE JA E-KAUBANDUSE PROFESSIONAALIDE SEKKA

Õppimine ja kasv viib meid isikliku professionaaluse tipu suunas.
Ei ole oluline, kui sul puudub eelnev kogemus!
Video Poster Image

ALUSTA OMA PÕNEVAT SEIKLUST DIGITURUNDUSE JA E-KAUBANDUSE  VALDKONNAS

Koostöös Courseraga kutsume sind sukelduma sügavale digistrateegiate maailma. Ava oma potentsiaal ja saavuta konkurentsieelis selles kiiresti muutuvas sektoris!

 

KOOLITA END

Rohkem kui 3800 ettevõtte juhid ja töötajad arendavad Coursera abil oma teadmisi ja oskusi:

ARENGUPROGRAMMI TUTVUSTUS

Google'i digiturunduse ja e-kaubanduse kvalifikatsiooni arenguprogramm
(mentorlussessioonidega)

Antud ulatuslik veebipõhine arenguprogramm koos mentorlussessioonidega navigeerib sind läbi kõigi oluliste sammude ja instrumentide, mis on vajalikud edukale digiturunduse ja e-kaubanduse professionaalile.

  • Digiturunduse ja e-kaubanduse (Spotify näitel) strateegiate väljatöötamine
  • Klientide aktiveerimine ja kaasamine digitaalsete turunduskanalite (nt otsing ja e-post) kaudu
  • Turundusanalüütika tulemuslikkuse mõõtmiseks ja andmete tõlgendamiseks
  • E-poodide ehitamine, e-kaubanduse toimivuse analüüsimine ja klientide lojaalsuse suurendamine
Vajadus turundusspetsialistide järele kasvab iga päevaga.
Alusta oma tulevikku suunatud karjääriteekonda juba täna!
REGISTREERU KOHE

Kümne nädalaga, ilma eelneva kogemuse või väljaõppeta, saate panna aluse oma uuele karjäärile digiturunduse ja e-kaubanduse kiiresti arenevas valdkonnas.

  • 86% ettevõtete juhtidest usub, et digitaalsest kaubandusest saab järgmise kahe aasta jooksul kõige olulisem turunduse osa.
  • Kaasaegsed platvormid ja tööriistad, mida õpite, on järgmised: Canva, Constant Contact, Google Ads, Google Analytics, Hootsuite, HubSpot, Mailchimp, Shopify ja Twitter.
  • Saate oma portfooliot tööandjatele esitleda selliste instrumentidega nagu esitlused, kliendipersoonad ja sotsiaalmeedia kalendrid
LOO ENDALE UUED VÕIAMLUSED

Arenguprgrammi läbimisel laiendad oma karjäärivalikut

Video Poster Image

Arerngurpogramm pakub ammendavat arusaama digiturunduse ja e-kaubanduse kõigist olulistest aspektidest.

Lõpetamisel saate valida spetsialiseerumise, mis sobib teie huviga (digiturunduse juht / sisuturunduse spetsialist / otsingumootori optimeerimise spetsialist / sotsiaalmeedia spetsialist / e-kaubanduse juht) või valida oma karjääri kujundamisel tervikliku arengutee, selles kiiresti arenevas valdkonnas.

ARENGUPROGRAMMI STRUKTUUR

See programm sisaldab üle 300 tunni / 400 akh ( juhendamist ja praktikapõhiseid hindamisi, mis simuleerivad reaalseid digiturunduse ja e-kaubanduse stsenaariume, mis on töökohal edu saavutamiseks üliolulised. Sisu on väga interaktiivne ja selle on välja töötanud antud valdkonnas kogenud Google'i töötajad.

 

Arenguprgrammi kestus on 10 nädat, mille kestel toimub:

  • 20 grupi mentorlussessiooni (2x nädalas kestusega 45 min / 1 akh kord)
  • Õigus osaleda grupi konsultasiooni kohtumistel (1x nädalas, kindlal ajal kestusega 45 min / 1akh)
  • Iseseisva õppe mahtu 282h / 375akh (videloengud + praktilised tööd ja testid on inglise keeles)

Moodul 1. Digiturunduse ja e-kaubanduse alused

Mõistad, millised töökohad on digiturunduse ja e-kaubanduse ning millised on nende töökohtade rollid ja funktsioonid organisatsioonis.

  • Õpid määratlema digiturunduse ja e-kaubanduse valdkondi
  • Mõistad klienditeekonda ja teekonnakaartide vajalikkust
  • Tead turunduslehtri mõistet
  • Saad aru digiturunduse ja e-kaubanduse strateegia elementidest ja eesmärkidest

Moodul 2. Köida ja aktiveeri potentsiaalseid kliente digiturunduse abil

Harjutad otsingumootori optimeerimise (SEO), otsingumootori turunduse (SEM) ja displeireklaamide kasutamist klientide köitmiseks ja aktiveerimiseks.

  • Kirjeldad turunduslehtri eesmärki ja eeliseid
  • Saad teada, kuidas konversioonimäära suurendada
  • Kasutad Google'i otsingukonsooli ja selle aruandeid, et monitoorida veebilehe esindatust Google'i otsingutulemustes
  • Saad aru Google Adsi põhitõdedest ja vaatajaskondade sihtimisest

Moodul 3. Meeldimistest müügivihjeteni: suhelge klientidega veebis

Avastad erinevaid sotsiaalmeedia platvorme ja tuvastad, milline platvorm on konkreetsete ärivajaduste jaoks kõige sobivam. 

  • Teed kindlaks, kuidas valida kampaania jaoks sotsiaalmeedia platvorme
  • Õpid, kuidas suurendada kaasatust sotsiaalmeedias
  • Mõistad, kuidas kasutada sotsiaalmeedia analüütikast kogutud andmeid otsuste tegemise tööriistana
  • Saavutad konkreetsed turunduseesmärgid tasulise sotsiaalmeedia kasutamise kaudu

Moodul 4. Mõtle "Outside the Inbox": E-maili turundus

Selles etapis uurite, kuidas edukat emeiliturunduskampaaniat läbi viia.

  • Kirjutad e-mail kampaaniakirjadele tõhusaid eelvaatetekste ja pealkirju, kasutades parimaid praktikaid
  • Õpid e-meiliturunduse automatiseerimist ja toimisloogikat
  • Haldad kontakte ja õpid segmenteerimist
  • Mõõdad ja analüüsid e-meilikampaania tulemusi

Moodul 5. Tulemuslikkuse hindamine: turundusanalüütika ja mõõtmine

Saad teada, kuidas mõõta, hallata ja analüüsida turunduskampaaniate andmeid Google Analyticsi, Google Adsi ja sarnaste tööriistade abil.

  • Kirjeldad eesmärkide ja peamiste tulemusnäitajate (KPI) ainulaadset rolli turunduskampaaniates
  • Kirjeldad, kuidas selliseid tööriistu nagu Google Analytics ja Google Ads kasutatakse veebsaidi ja reklaamikampaania toimivuse mõõtmiseks
  • Kirjeldad, kuidas määrata turundusprojekti investeeringutasuvust (ROI) või reklaamikulude tasuvust (ROAS).
  • Turunduskampaania optimeerimiseks valmistad ette, viid läbi ja analüüsid A/B-testi tulemusi
  • Lood arvutustabelites diagramme mõõdikute visualiseerimiseks

Moodul 6. Müük: lood, käivitad ja haldad e-poode

Läbid näidis e-poe loomise.

  • Lood Shopify abil e-poe
  • Kasutad Google Adsi e-kaubanduse klientide saamiseks
  • Kasutad veebis kaasahaarava kliendikogemuse loomiseks parimaid praktikais
  • Kirjeldad tellimuse täitmise protsessi: kassa, müügikoha (POS), saatmise ja kohaletoimetamise kaudu

Moodul 7. Rahulolu garanteeritud: arendage klientide lojaalsust veebis

Uurid e-kaubanduses klientide lojaalsuse suurendamise strateegiaid ja konkreetseid tööriistu kliendisuhete arendamiseks ja säilitamiseks.

  • Teed kindlaks enamkasutatavad strateegiad klientide lojaalsuse suurendamiseks e-kaubanduses
  • Saad aru, kuidas kliendisuhteid edukalt juhtida ja rahulolu mõõta
  • Jälgid e-poe toimivust ja uuendad poodi andmete põhiselt
  • Paned kokku portfoolio ja/või CV, mida tööandjatele esitleda
Tutvu õppekavaga

See arenguprogramm sobib sulle suurepäraselt, kui sa...

  • Soovid põhjalikult mõista digiturunduse ja e-kaubanduse keerukaid kontseptsioone, sealhulgas andmeanalüüsi, turundusstrateegiat, konversioonide optimeerimist ja veebiturunduse tööriistade praktilist kasutamist.

  • Hindad võimalust õppida kogenud turundusspetsialistidelt, rikastades oma teadmisi reaalsete case study-ga ja rahvusvaheliste parimate praktikate  väärtuslike teadmistega.

  • Otsid praktilist ja kaasaegset õppekava, mis tugevdaks sinu eelist digiturunduse ja e-kaubanduse maastikul.

  • Oled põnevil täiendavate õppimisvõimaluste üle, nagu juurdepääs erinevatele kursustele ja veebiseminarid pärast algkursuse edukat lõpetamist.

  • Oled valmis silmitsi seisma reaaleluliste väljakutsetega, mis pakuvad sulle võimalust panna oma oskused proovile ülesannetega, mis peegeldavad tegelikke äriolukordi.

 

Jah, see koolitus sobib mulle
PROGRAMMIJUHT JA MENTOR 

ÕPPIGE DIGITURUNDUST JA E-KAUBANDUST PRAKTISEERIVATELT SPETSIALISTIDELT

>> Marko Ruut, Ettevõtluskeskuse poolne programmijuht ja mentor

Aitan sul läbi iganädalaste mentorsessioonide muuta koolituse läbimise sujuvamaks ja grupi konsultatsioonidel saame koos leida vastuseid tekkinud küsimustele.  

Alates 1999. aastast olen tegutsenud turundusvaldkonnas, töötanud mitmetes agentuurides ning omandanud kogemusi ettevõtete turundusjuhtimisest. Viimased kümme aastat olen pühendunud peamiselt digiturundusele.

Minu kogemuste pagas hõlmab digitaalset turundust nii B2B kui ka B2C valdkondades. Võimalus turundada digitaalselt tooteid ja teenuseid väga erinevatel turgudel, nagu Euroopa, Aasia ja Ameerika, on andnud laiemad kogemused.

 

Olen lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli turunduse ja rahvusvahelise majanduse erialal. Turundus ja internetiturundus kui väga kiiresti arenev valdkond nõuab pidevat õppimist ja avastamist, seega on enesetäiendamine minu jaoks igapäevane tegevus.

 

KOHTU EKSPERTIDEGA 

ÕPPIGE DIGITURUNDUST JA E-KAUBANDUST PRAKTISEERIVATELT GOOGLE SPETSIALISTIDELT

Arenguprogrammi koolitusi ja teemasid uuendatakse ning lisanduvad ka uued koolitajad.

Mõned näited koolitajatest:

Miriam, Google Adsi tooteturundusjuht

Miriam juhatab teid algusest lõpuni läbi emaili turunduse. Ta õpetab kõike ettevalmistamise, loomise ja e-kirjade saatmise kohta, et sinu ettevõtte ärilisi eesmärke saavutada.

>> Michael, Googlis keskmise suurusega turugude kasvule orienteeritud meeskonna juht, mis teeb koostööd ettevõtetega nende Google'i reklaamistrateegiate alal

Michaelist saab sinu turundusanalüütika juhendaja. Michael õpetab sulle, kuidas analüüsitööriistu tulemusturunduses (performance marketing) kasutatakse. Saad teada, kuidas jälgida turunduskampaaniate ja e-kaubanduse põhimõõdikuid.

>> Cindy, Google'i müügijuht

Cindy juhendab sind e-kaubanduse ja veebimüügi teemadel. Koos uurite, kuidas e-poed töötavad ja kuidas kliente saada.

>> Mike, Globaalse toimivuse õppekava haldur Google'is

Mike juhendab programmi viimast osa. Seal arutlete klientide lojaalsuse suurendamise ja muude e-kaubanduse teemade üle.

>> Erica, Google'i konsultant

Erica ülesanne on aidata juhtidel, ja Google'i töötajatel oma eesmärke saavutada. Ta juhendab sind, kuidas valmistuda eelseisvaks tööotsinguks ning teha karjääri digitaalse turunduse ja e-kaubanduse vallas.

Enne selle kursusega liitumist oli mul e-kaubanduse ja digiturunduse kogemus. See kursus aitas mul oma teadmisi viimistleda ja andis mulle palju uut teavet valdkonna kohta. Soovitan seda kursust kõigile (kogenud või algajatele), kes soovivad õppida tundma digiturundust ja e-kaubandust.

  
 
- Yogender S, Sep 2022

IT-professionaalina omandasin hiljuti Google'i digiturunduse ja e-kaubanduse sertifikaadi ning pean ütlema, et see oli fantastiline õppimiskogemus. Üks asi, mida ma arengurpogrammi juures kõige enam hindasin, oli praktiline lähenemine. Iga moodul sisaldab praktilisi harjutusi ja teste, mis võimaldavad õpitut reaalses kontekstis rakendada.

 
- Kashif R, May 2023

Mul oli 3-aastane agentuuritöö kogemus ja siiski oli arenguprogramm mulle väga kasulik, et jõuda põhjalikumalt SEO, SEM-i, meiliturunduse ja e-kaubanduse alal. Arenguprogrammis on palju praktilisi tegevusi, mida tavaliselt tehakse nii, et see ei võta rohkem kui 1 tund. Samuti on suur osa näpunäidetest CV koostamiseks ja intervjuude läbimiseks, mis on ülikasulikud ja annavad kindlustunnet edasistes sammudes karjäärile liikumisel.

- Karina C, Jul 2023

Arenguprogrammi maksumus

2500€

sisaldab käibemaksu

ALUSTA JUBA TÄNA!

Google'i digiturunduse ja e-kaubanduse kvalifikatsiooni arenguprogramm (mentorlussessioonidega)

Tasumine arvega

Palun sisestage registreerimisel kommentaariväljale oma arveldusandmed. Arve väljastatakse 3 tööpäeva jooksul peale koolitusele registreerumist.

Enne koolitusele registreerimist tutvu palun õppekorralduse alustega.

Koolitusele registreerudes nõustute Ettevõtluskeskuse isikuandmete kasutamise tingimustega.

E-kaubandus on võimas vahend, mis suudab ümber kujundada nii ettevõtteid kui ka karjääri. See arneguprogramm on loodud selleks, et varustada sind vajalike oskuste ja teadmistega, et saaksid valitud valdkonnas olulisi muudatusi teha. Sõltumata sellest, kas oled algaja või soovid e-kaubandusel valdkonda liikuda, ootame põnevusega, et saaksime koos alustada digiturunduse ja e-kaubanduse õppe teekonda.